Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přitažené za vlasy.

Je fajn se občas drobet odpoutat od svých závislostí. A když to člověk nesvede trvale, pak alespoň na den, týden, měsíc ....

Kdyby někdo vyhlásil den bez státu, jistě by se vám to líbilo, přitom by to bylo úplně to samé. Význam to má spíš symbolický než praktický. Je to jen odpověď na otázku, zda jsme ještě alespoň zčásti pány svého vlastního života nebo stoprocentně podléháme závislostem.

0 0
možnosti

Lepší než den bez internetu je týden života bez výrobků z totalitní komunistické Číny.:-)

0 0
možnosti

I28v76o 86B38o31u28š34e

21. 9. 2019 10:24

Věříte v dobrovolnost, píšete. Tak je nechte ať si mají svůj den bez internetu, a klidně i víc.

0 0
možnosti
Foto

No nebojte se, já nikomu den, týden ani rok bez internetu zakazovat nebudu. Jen si k tomu dodám, že je to absurdní nápad.

0 0
možnosti

P39e76t50r 58L83a90n52g77e44r

20. 9. 2019 15:56

Tak jistě máte pravdu, nicméně pochybuji, že "stvořitelé" Dne bez Internetu nad tím přemýšleli tak hluboce, jako vy. Patrně měli na mysli hraní si prostřednictvím Internetu a o nějaké jeho vyšší užitečnosti nemají ani páru.

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím a pokud bych chtěla své děti chránit před internetem, tak k tomu rozhodně nepotřebuji žádný Offline den. Ode mě máte plnotučnou celou karmu. R^

4 0
možnosti

ještě mi to nedá, koukala jsem.... že je to jen v ČR --- DENOFFLINE ...

To je zajímavé ... já osobně už delší dobu poslouchám rádio na PS.

A také hodně často už teď vídávám i dospělé lidi jak máchají rukama a když přijdu

blíž, tak i hovor ... Včera jsem jela autobusem a tam si povídal hošík asi 15 až 17 lettý asi s kamarádem a docela slušně často používal slůvko vole ...

No, život se mění ... i pro mě být offline docela vhodné není ... ;-D

A to už jsem hodně dospělá, ale také myslím, že takhle se to nedělá ....;-)

2 0
možnosti

Dávám vám karmu, neb souhlasím ... R^

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem vám "půlkarmu", protože částečně souhlasím a částečně nesouhlasím.

Zásadně nesouhlasím s:"..... den člověka žijícího před průmyslovou revolucí a ten den byl naprosto neefektivní, nebezpečný a zbytečný.", stejně tak není objektivní a korektní poslední odstavec.

1 0
možnosti

Vidím to stejně, teď je jen otázka, jestli jste ji opravdu nakonci dal či nikoli. Pokud ne, tak autorku budu muset za naše dvě "půlkarmy" okarmovat. ;-D

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS